SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Bunları ben lisede görüyordum şimdi okul mokul kalmadı tabi, sertlik derecelerine kadar, çapı, deliğin içine metrik çak klavuz çekileceğine kadar yazıyor.
Bu basit bir çizim zaten, el ile çiziyordum bu gibi çizimleri hala duruyor.
bu çizimi katı modele dönüştürmeye çalışıyorum ama solid workste nereden başlayacağımı bilemiyorum hocam. mevzu katı modele dönüştürmek yani bunun aynısını çizmek değil.