Abi siteyi bildiğim için konuşuyorum, T-Soft'un ücretini de biliyorum, tasarım gerçekten başarılı.
Kaynak kodları da temiz.
Schema yapılarını inceledim, her yapıda 8'er tane uyarı var.
Şimdi bu kadar paraya bir yazılım satıp da Schema yapılarını neden düzeltmiyorlar bunu anlamıyorum işte.
Schema için görüşüyorum Doğukanım. O konuyu da çözeceğiz inşallah. T-soft bu konuda kapıları kapatmıyor ve müşterisinin isteklerine geri dönüş sağlıyor.
Schema içinde umarım aynısı olur