Kurumlar arası kopukluk yüzünden 6 7 ay kadar şirketle ilgili bilgi ve sgk kaydı vs. edevlette hiç birşey görememiştim. Sonra mali müşavirim gerekli düzeltmeleri yaptırınca edevletteki bu durum düzelmişti. Sizinki de böyle bir durum olmasın şirket kapatmak üstelik sizden habersiz olması mümkün değil.
Bakalım artık hocam... Yoklama sırasında evde değildim (HomeOffice çalışıyorum). Acaba ondan dolayı olabilir mi bu durum? Çünkü işe başlama tarihi ile işi bırakma tarihi aynı gün olarak gözüküyor.!