iş verenin tavrına bakılacak olursa kimsenin çalışmasını tavsiye etmiyorum kendisiyle profesyonel bir php developer her türlü kazanır o 12.000 tl yi zaten
Lütfen konuları eğer ilgi alanınıza uymuyor ise baltalamayın. https://www.r10.net/freelancer/26515...kurallari.html Konu baltalayıcı her türlü yorum yasaktır. Herhangi bir probleminizde ''Şikayet'' konusu açabilirsiniz.
@
GokhanTASKIN Sevgili arkadaşım konuya hakim değilsin sonrasında bir hüküm ile yazı yazıyorsun. Adamın biri 12.000₺ yi beğenmediği için bu kadar şey yazıldı sonunda senin çıkardığın sonuç benim tavrım mı oldu? Kanaatine saygı duyarım 12.000₺ maaş verip adam çalışma saatini beğenmiyorsa ne dememi bekliyorsun. Allah aşkınıza anlamadan etmeden neden yazma gereği duyuyorsun...
Neyse arkadaşlar yazılımcı ihtiyacımızı başka bir yöntem ile sağlayacağız. Bu konuyu kilitliyorum. Tartışmanın uzamasını istemiyorum...