Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Tercihen bıçak + yağmacı vandal veya iyon phantomlu skin hesap arıyorum. Rank önemli değil.
İlgilenirseniz
https://www.r10.net/oyun-dunyasi/314...tal-hesap.html

2 maça immo 3 olacak