Hocam şahıs şirketi birkaç günde kapanır diye biliyorum. Ben ilk şirketi kurduğumda mükellef ile çalışmıştım. Sistem olarak başarılı fakat çalıştıkları mali müşavirlik firması leş. Mükelleften gelen müşteri olunca pek iplemiyorlardı. Kesin onlar birşeyleri karıştırmışlardır.