Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim haberim olarak kapatmam 1.5 yıl sürdü. 2 kere vergi dairesine, 2 kere notere, sınırsız sayıda ticaret odası, bankaya gittim. Nasıl oluyormuş o iş öyle kuruş ödemeden kurtulmuşsunuz.
Benim şirketi kapatmak gibi bir amacım yoktu ki hocam.. Öyle bir dilekçe filan vermedim. Neden böyle bir şey oldu aklım ermedi...