Arkadaşlar,
Az önce e-devlet üzerinden bağkur primi ödemek için giriş yaptım. Ancak ne göreyim? -Şirketim haberim olmadan kapatılmış. @mukellef.co; dan hizmet alıyorum. Benzer sorunu yaşamış arkadaşımız var mıdır? Bu sorunu nasıl çözebilirim?