mahsunkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
Dün haber niyetine izledim keklendim OKEY videosunda