bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
Senin gibi özgün içerikler üretip işini hakkıyla yapan,kimsenin emeğini çalmadan dürüstce iş yapanların yeri ayrı.Çok kaliteli videolarınız var.