Annem evden el işi satışı yapıyor yaklaşık 1 senedir. Belli bir tutara kadar vergi yok. Yıllık belli bir tutarı geçince de ziraat bankasından hesap açtırıyorsunuz otomatik vergi kesiyor muhasebeci v.s gerekmiyor. Sigorta gerekmiyor diye biliyorum annem de yok. Aile yardımı konusunda bilgim yok.