İşini layıkı ve tüm titizliği ile yapan, gayet mütevazı ve bir o kadar da kibar Misafir; şimdiye kadar tanıdığım ender forumculardan biri.
Her daim yaptığı işi ön planda tutup ücreti ikinci planda tutması, insanı ve sıcak tavırları ile dosthane bir iletişimde olması insanın içini ısıtıyor.

Hee birde biraz alıngan ama olsun.

İyi ki varsın Misafir; Rabbim işini gücünü rast getirsin.