resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi sigarayla hangi çeşidini kullandığınızı söyleyebilir misiniz? Slim, Standart ve Slender çeşidi var, çözemedim tam.
marlboro touchblue ıcıyodum filtresı geniş oldugu ıcın chesterfield ile ıcmeye basladım