Geçen hafta İtalyadaki bir müşterim hesapları yeniden kontrol ettiğini ve bana 1.300 eksik ödeme yaptığını söyledi. Aslında bunun ben zaten farkındaydım ama kulağımın üstüne yatıp kendisinden bir farkındalık bekliyordum. Netice olarak beni yanıltmadı.
Bugün yine her hafta olduğu gibi hiçbir Cuma namazını kaçırmayan bir yakınım, yaklaşık 6 ay önce verdiğim borcu (yakın zamanda arabasının modelini yükselttiği halde) halen daha ödemedi ve hiç tenezzül etmiyor.
Söylemek istediklerim bu kadar.