Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hetznerden sunucu almak istiyorum ama sanki almayalım diye uğraşıyorlar gıcık oldum bir türlü ödeme yapamıyorum. Ziraat, Yapı kredi, Enpara, Garanti, Teb ve İş bankası kartlarımın tamamını denedim (sanal kartlar da dahil) ama yok olmuyor birinde 3d secure hatası veriyor başka birinde 3d secure doğrulamayı yapıyorum bu sefer de ayarlar kaydedilemedi diye bir hata veriyor. Papara ile ödemeyi yapanlar varmış ama şuan papara kart bekleyemem bugün yarın almam lazım. Nasıl hallederim bu saçma sorunu?
Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@aitsizbiri; 5 euro.
@SeoDoktorum; Hızlı iyi Almanya lokasyon makina lazım herkes hetzneri övüyor.
@memobeyle; Evet ama papara da saçma bir şey yapmış. Kartım var geçen sene elime ulaştı ama hiç kullanma ihtiyacım olmadı. Panelden aktif etmemiz gerekiyormuş onu yapmadım zaten yapmak istesem de buton aktif değil çünkü sistemlerinde kart 1 yıla yakındır hala kargoda, teslim edilmemiş görünüyormuş papara da olmadı o yüzden. Yeni kartı da 10-15 gün bekleyemem.
Paypal geçiyor mu hocam geçiyorsa yardımcı okayım