@aitsizbiri; 5 euro.
@SeoDoktorum; Hızlı iyi Almanya lokasyon makina lazım herkes hetzneri övüyor.
@memobeyle; Evet ama papara da saçma bir şey yapmış. Kartım var geçen sene elime ulaştı ama hiç kullanma ihtiyacım olmadı. Panelden aktif etmemiz gerekiyormuş onu yapmadım zaten yapmak istesem de buton aktif değil çünkü sistemlerinde kart 1 yıla yakındır hala kargoda, teslim edilmemiş görünüyormuş papara da olmadı o yüzden. Yeni kartı da 10-15 gün bekleyemem.