Cfmoto 150 nk var hocam bende. Efsana memnunum. Bir araştır derim. Yamaha vb diyenlerede bakmayın. O fiyatlara ağır hasar kayıtlı bulursunuz. Benim dediğim motora bir bakın kesinlikle memnun kalacaksınız. Tip olarakta efsane
parça, servis vs durumları nasıl hocam, ilk defa duyuyorum bunu