Merhaba hetznerden sunucu almak istiyorum ama sanki almayalım diye uğraşıyorlar gıcık oldum bir türlü ödeme yapamıyorum. Ziraat, Yapı kredi, Enpara, Garanti, Teb ve İş bankası kartlarımın tamamını denedim (sanal kartlar da dahil) ama yok olmuyor birinde 3d secure hatası veriyor başka birinde 3d secure doğrulamayı yapıyorum bu sefer de ayarlar kaydedilemedi diye bir hata veriyor. Papara ile ödemeyi yapanlar varmış ama şuan papara kart bekleyemem bugün yarın almam lazım. Nasıl hallederim bu saçma sorunu?