GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NetGSM'i aktif olarak kullanıyormusunuz hocam? Bir kaç sene önce kullandığımda aramalar bazen uygulama açık olmadığında ekrana düşmüyordu şuan nasıl durumda bilmiyorum yeni numara almayı düşünüyorum bende.
İyi çalışıyor