Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel kardeşim hiç bir alan adını ad soyad haricinde anında alamazsın. Belge doldurman gerek doldurmazsan, trabisin açılmasını beklemelisin.
Kimlik ile direk alamıyormuyuz hocam