Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netgsm şirketin vergi levhan imzan sürkün varsa alırsın. yoksa yok
NetGSM'i aktif olarak kullanıyormusunuz hocam? Bir kaç sene önce kullandığımda aramalar bazen uygulama açık olmadığında ekrana düşmüyordu şuan nasıl durumda bilmiyorum yeni numara almayı düşünüyorum bende.