Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
altın olarak borcum var anneme hergün arttığı icin -10k yiyorum günlük , kredi cekerim gene dolar altına girmem bu saatten sonra 😄
bak bunu hatırlatmasaydın iyi olurdu. sene 2001 veya 2002 .BJK ye 100.yıl marşı yaptım stüdyoya girdim. annemin altınını bozdurdum bilezik. ozamanın parasıyla bilezik 300-400 lira tutmuştu.

yarışma BJK 100.yılından 2 sene kadar önce açıldı. 2-3 ay sonra iptal edildi.direk mustafa sandala verdiler marş işini. ozaman içime oturmuştu o para ve haksızlık. annem sağolsun helal etti ama yinede anneme altınalr almak isterdim tabii