Adam binancedan USDT yollayacağım diyor sonra çıkmış ankette reşit olmayanların yarı zamanlı çalışması yasak olduğundan diyor😂

D 0 L A N D I R I C I

Ayrıyeten illegal birşeyler de sezdim dikkat edin baş ağrıtır