bazen diyorum şu 3 harflileri görsemde imanım güçlense

Bende ortaokulda 2-3 sene kötü rüyalar gördüm ama kendi kendine geçti. Her akşam 100 e yakın 3 harfli rüyası görüyordum. Bunun sebebini bilmiyorum. Annem kahve falını iyi bakar, acaba ordan mı musallat oldular bilmiyorum. Ama rüya dışında gerçek hayatta hiç görmedim. Annem sara krizine benzer bir kriz geçirirdi, gözleri açık tavana bakardı. Gidin,korkuyorum gdin gibi laflar söylerdi. Tabi o an kendinde olmazdı. Bende küfür ederdim, gidin lan filan diye

Annemi öyle görünce üzülürdüm. Şimdi annem ilaç kullanıyor 10 yıldır bayılma vs. olmuyor. Ama dediğim gibi psikolojik bir şey. Gelip gerçek hayatta seni dövemezler veya canını yakamazlar. Ayetel Kürsi, Nas ve Felak sureleri okunduğunda zaten evde veya çevrende bulunmamaları gerekiyor. Bunlar koruyucu niteliğinde. Ayrıca onlardan korkmaya da gerek yok bence. Güçleri yok, zekaları yetersiz. Hoaların çoğu da maalesef para tuzağı. Özellikle bu konularda nam salan hocaların yüzde 90 ı ******** bence. Ayrıca öncelik olarak psikiyatrisle görüş, bir kaç ilaçla düzelebilirsin bence. Hoca moca hiç bir çözüm kalmazsa danış.