Çok güzel yazmışsın gerçekten teşekkür ederim

Evet bunun benim için değeri çok fazla, üniversite yıllarımda beni etkileyen en büyük şey Köktürkçe'ydi bambaşka bir çivi yazısını su gibi okumak harika bir duygutdu, ve o kelimelerinin hepsinin anlamını biliyordum, adamlar öyle bir şey yazmış ki o yıllarda hayretler içinde kalıyordum o dediğin amca Hitit dili bilen amca mıydı sümer miydi hatırlayamadım tam ben bu dili öğretmeyi düşünüyorum, bu öyle köktürkçe yazılar yazıyorlar ya Türk vs onun gibi bir dil değil aslında baya baya derin adam resmen günlük tutar gibi ya da ilerde biz görelim diye ne olduysa yazmış şaka gibi gelmişti bana bu tarz bir bilgilendirici küçük kitap gibi bir şeyler yazmayı düşünüyorum 2-3 part, morfolojisini öğretmeyi çok isterim insanlara zaten yüksek lisans için uğraşıyorum hayırlısıyla eğer olursa üniversitede anlatırım

Mesela başka bir ders vardı dersin içeriğinde Kiril alfabesiyle yazılmış Azerbaycan metinlerini okuyorduk yani alfabe Rus alfabesi ama su gibi Türkçe yani Azerice okuyabiliyorduk çok değişik şeyler 😂
Rica ederim hocam doğrusu budur benim bildiğim,
Günlük kısmı ilgimi çekti (: şimdiki kişisel bloglar gibi olmalı,bu gün biraz göz gezdiricem kelimelere,ben tarihi severim boş kaldıkçada ansiklopedi tarzında değilde,sözlükler,belli youtube kanalları,forumlar,medium,bu tarz yerlerden geliştirmeye çalışıyorum kendimi,aslında webmaster forumundasın kitapçıkta olur ama neden internet üzerinden bişeyler yapmayı düşünmüyorsun,daha çok kitleye ulaşabilirsin,belki başka ölü dillerde öğrenirsin,haklısın değerli az ama değerli bir eğilimin var böylesi daha kıymetli.