Hocam bir sıralar bende de vardı tamamen psikolojik olduğunu düşünüyorum insanın kendini şartlandırması odanızı gece lambası ile aydınlatın eğer geceleri uyuyamıyorsaniz video felan izleyin beyninizi boşaltmaya çalışın eğer inanç olarak bakıyorsanız yaratılmışlılarin en şereflisi sizsiniz bir cisim vs dokunamaz yani size nas süresini okuyun keyfinize bakın 😊