okturen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Caxing;hocam ben sadece fikir alışverişi istiyorum biri kalk yap dedi diye yapacak veyahut yapmayacak değilim tecrübe bilgi edinmeye çalışıyorum bulduğum yer gece hayatı bir hayli hızlı çorbacılar vızır vızır işliyor fakat eve servis denilen olay yok + olarak insanlar gece açıklığın da sırf karınları doysun diye çiğköfte bile istediklerine şahit oldum büyük bir açık var orta da o yüzden değerlendirme yapıyorum
İşte dediğim gibi iyi analiz etmelisiniz. Dediğiniz gibi bir durum söz konusu ise geceleri güzel bir kazanç elde edilebilir. Örneğin yaşadığım yerde de geceleri sadece birkaç yer açık oluyor. Geçen siparişimi almaya indiğimde arabanın içerisi komple sipariş ile doluydu. Getiren arkadaş hastanede çalışanlar çok fazla sipariş veriyor demişti, gülerek.