Resmen kendimi gördüm. O kadar benzer ki şuan yaşadıklarımız,.. Sadece kurmak istediğimiz sektörler farklı
https://www.r10.net/off-topic/308298...ari-aldim.html
Uzun uzun yazardım ancak buradaki düşüncelerimi okursan daha iyi olur.
Bu arada, mahalleden bir komşumuz var. Tantunici. Çok varlıklı değiller ancak ortanın üstünde iyi imkanlara sahipler. İzmit'de Ncity AVM var. Kalabalık ve büyük iş potansiyeline sahip. Buranın en alt katında dışarıda çoklüks ve büyük bir yere restoran açtılar. İşlemedi ve kapattılar bir süre sonra. Baya bir süre önce, mahallemizde bakın mahalle diyorum ne çarşıssı var ne bişeyi. Yeni yeni gelişiyor. Neyse mahallemizde tekrar dükkan açtı. Tantuni çiğ köfte vs. Burada paket serviste yapmaya başladı. Ve işi çok çok iyi tuttu maşallah. Farkı yemek sepeti kullanmasıydı ve mahallede güzelde ilgi oldu. İşinin çok büyük kısmı paketten ilerliyor. Yani yaptı oldu. Allah seninde yolunu açık etsin inşaallah.