@Caxing;hocam ben sadece fikir alışverişi istiyorum biri kalk yap dedi diye yapacak veyahut yapmayacak değilim tecrübe bilgi edinmeye çalışıyorum bulduğum yer gece hayatı bir hayli hızlı çorbacılar vızır vızır işliyor fakat eve servis denilen olay yok + olarak insanlar gece açıklığın da sırf karınları doysun diye çiğköfte bile istediklerine şahit oldum büyük bir açık var orta da o yüzden değerlendirme yapıyorum