fayda sağlamayacak bir ilim diyorlar ya.işte aynen buna örnek. arapça,ingilizce ve diğer dünya dinleri olabilir.yada eski eserleri çözmekte en çok latince gerekiyor o öğrenilebilir.yada eski osmanlı eserlerini kolayca okumak için osmanlıca öğrenilebilir eski türkçe.
ama köktürkçe boş bir ilim olur yani.
Eski Osmanlı Türkçesi ile yazılan metinleri öğrenmek için Osmanlı Türkçesi nasıl gerekiyorsa köktürkçe metinleri içinde onu öğrenmek gerekir yani aynı şey, ilimin boşu vs olduğunu düşünmüyorum öğrenmediğim dil kalmadı evet aktif değiller ama biliyorum
belki adam orhun yazıtlarını okumak istiyordur
Aynen öyle 😂
parçalanmaya deforme olmaya yüz tutmuş.okunabiliyorsa okusun. bir onları moğalistandan getiremedik sanırım
Yok pek öyle değil aslında
dinozorlardan eski midir hocam
😂
Hangi dili öğrenirseniz öğrenin. Bu iyi bir şey.
Evet
Bu yazıyı öğretebilirim size onun üstünde çalışmalarım var o anıtları kendiniz okuyunca çok hoş oluyor