Merhaba,

Yaklaşık 1 haftadır ürünümü iade etmediler ondan önce konuşmalarımızda online destek üzerinden iadenin olduğunu ve iade geçebiliriz denilmişti geçilmedi ve Ücretsiz olarak ddos koruma sağladıklarını ve serverius voxility ücretsiz verdiklerini söyledir ve verilen ip adresinde hiç bir anons mevcut değil opsiyonel olarak ekleyebilirsiniz deniliyor ki opsiyonel seçenekte yok https://prnt.sc/SRtQM3Wllusg


Alınan paket içeriği ;
https://prnt.sc/fbCH1X8nlkMW


ip adresi anonsları:
https://prnt.sc/E1XgiwpQuVfy


Yaklaşık 1 haftadır sunucu teslimatı vermeyip windows kurulum yaptılar linux istememize rağmen ve 15 saatte 1 adet linux bile kuramadılar şikayetciyim.