SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende çektirdim 4-5 ay önce aynı olay oldu hala duruyor
yara derken boşluktan bahsediyorsun dimi çünkü orası boşluk pilav vs bişi yerken içine bişey kaçar diye korkuyorum ben
Bu şekil mi oldu sizin de hocam evet