Yaklaşık 2-3 yıl civarıdır yüzümde hiç azalmak bilmeyen sivilce izleri var ve bunlar sadece iki yanağımda olmasına rağmen çok kötü gözüküyor. Denemediğim yol kalmadı gano soap denilen şeyi kullandım tık yok, kükürt sabunu tık yok, zoretanin verdi doktor 4.ayımda kullanırken ağır yan etki yaptı gayet güzel giderken bir anda dayanılmaz bir göğüs ağrısı yaptı onu da bırakmak zorunda kaldım ve şuan çok çaresiz kaldım.. Bu meymeneti geçirmenin bir yolunu bilen taktiğini öğrenen uygulayan verimli sonuç alan kişiler var mı? Var ise nasıl bir yol izlediğinizi anlatırsanız çok sevinirim çünkü çok kafaya takmaya başladım bu konuyu...