Zergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler, ücretsiz bir şekilde kendi çapımla hesabı kapattım
Tabiki kapatmakta bir Çare ama %100 ihtimal ile Hesabı Kurtarırdık. Çalındığı için geçmiş olsun . Kapandığı içinde hayırlı olsun diyelim ozaman 😊