Normaldir hocam hiç bir sıkıntı yok, 20'lik gömülü çekimlerde genelde biraz yarmak gerekir onda da dikiş atıyoruz. Dikişlik bir durum yok gibi görünüyor.
Bu da azı dişleri hocam

vallaha çok pinpirik bir insanım hekimimde çok rahatsız ettim Allah Tüm Hekimlerimize sağlık sıhhat versin şu kandil günü

Siz de diş hekimisiniz galiba hocam