Merhaba, bilmediğim için soruyorum.
yakın zamanda kendime bir logo yaptırmak istiyorum. Aklımda 2 seçenek var lütfen bu iki seçeneğe göre ne kadar bütçe ayırmalıyım belirtebilir misiniz?
seçenek 1: logo tasarımı fikri için konu açıcam her fikre bir miktar para ödeyeceğim (temsili emek parası) beğendiğim fikir için telif hakkı ödeyeceğim ve fikri satın alacağım. Sonrasında o tasarımın logosunu yaptıracağım.
örnek: her fikir için 5 tl (pc, el çizimi farketmeksizin) (20 tasarım) beğendiğim fikre telif hakkı için 200 tl gibi.
seçenek 2: doğrudan bir yasarımcı ile anlaşmak.
ikisi için ayrı bütçe olacağı aşikar. Ancak bilmediğimden ortalama bütçe ne kadar olmalı?
Size tavsiyem, 2. Seçenekten ilerlemeniz olacaktır. Taban fiyat 150 TL ile başlıyor. 150 TL ye yapan da var 1500 , 5000 , 7000 TL'ye logo tasarımı yapan da var forumda.