tragedystreets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendilerini defalarca aradım ne geri dönüş yaptılar ne de bilgilendirme yaptılar. Bu kadar referans puanı nasıl almışlar hayret. Daha kendileriyle iletişime geçemiyoruz. Siparişlerimizi nasıl teslim alırdık hiç bilmiyorum.
Keşke iletişim kısmına bir göz gezdirseydiniz daha sağlıklı olurdu.
Telefon ile hizmet vermiyoruz. Hangi kanallardan iletişime geçilmesi gerektiğini net bir şekilde belirtmişiz.
Biraz daha dikkatli olmanızı öneririz.