tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar böyle biri yok, 70tl aboneliğe verecek de gelecek maç günü hesabı sizinle paylaşacak, forumdan izlemek isteyen 20 arkadaş vardır, paparada 55TL tutuyor herkes 2-3TL versin, discorddan biriniz yayın yapsın izleyin.
ekran paylaşımına muhtemelen izin verilmiyordur