roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğimi anlamadınız her kilo alamayan insanda kurt olmaz demek istedim sadece kaşıntı değil ki belirtisi birçok kurt türü var hepsinde belirtiler fark gösterir fakat bir belirti illaki verir. Kurtu olanlar muhakkak bundan kurtulması gerekir orası ayrı bir mevzu fakat kilo alamayanların ana sorunu kalori hesabı yapmamaları günlük alışkanlık yaptığın kalori ihtiyacının üzerine çıkarsan düzenli bunu tekrarlarsan kilo almak kaçınılmaz olur çok yediğini sanan insanlar etkili yemiyor hangi yemekte ne kalori var bilmiyor sadece midesinin hissiyatına göre doyduysa o zaman çok yedim diyor ve sonuçta kilo alamıyor

Ayrıca hocam teknik olarak yediğin yemekleri yedikleri için kilo alamıyor değilsin bağırsağa giden besinlerden sen kilo almazsın onlar dışkıdır kurt senin iştahını etkilediği için yemek yiyemez ve kilo alamazsın, iştah azalmasıda kurtun belirtisidir zaten
Hocam maalesef yanlışsınız bu konuda.Kurt iştahı kapatmaz tam tersine kurt olan insan daha cok yemek yer ve cok sık acıkır.Yemek yedikten sonra 2 saat sonra yine acıkırsın cok yersin ama buna rağmen kilo alamazsın.