mumunguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşma şeklimizi bilmeden böyle cevap yazmanız yanlış olduğunu düşünüyorum ona ek olaraktan firma ile iş yapılmayacaklar arasına eklemeniz şahsi düşünceniz arasında vâr olabilir şöyle bir bilgi vermek isterimki ben firma adıyla yardımcı olmadım tüzel kişi olarak yardımcı oldum atıyorum isminiz Mehmet mehmet bey gidip türkticaret den domain alıyor bu domanini mehmet bey satıyor bundan türkticaret sorumu değildir bizzat kendisi sorumludur olaya bakış açınız yanlış onun dışında şuanda konu çözülmesine rağmen arkadaş konuyu kapatmadı bunun bilgisini vermek isterim.
Sürekli "kendi adıma işlem yaptım" diyorsunuz ama kullanıcının hesabında olan domaini iptal edip başkasına satmışsınız firmanızı kullanarak bu nasıl sizin adınıza işlem oluyor? Olayın çözülmesi güzel ama yaptığınızı doğru bulmuyorum.