GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba mac adresinden ekran çözünürlüğünden ve türlü türlü şeylerden de anlayabiliyorlardı galiba
Olay tarayıcıda farklı tarayıcı ile üye olunca sorun çıkmıyor.