erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasalar karşısında hükmü olan bir gerekce kendilerine ibraz etmezseniz sonuç almayabilirsiniz. Ayrıca karşı taraf itiraz ederse ve kazanırsa bu sefer sizi harcarlar.
Benim çektiğim fotoğraflarla ilgili bir itiraz edeceğini düşünmüyorum. Etse de bir sonuç alamayacak.
Fotoğrafın hak sahibi benim çünkü.