mumunguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet 1 ay geçmeden satış yapılmıyor açtık açıksrtırma arkadaş telif verdi admin konuyu kapattı bizde özelden mesaj atıp sattık ve trade verdik birbirimize ayrı olaraktan konu çözüldü uzatmaya gerek yok burda bi adamın parasını alıp dolandırsak bu kadar yazılmaz bi iyilik yapalım dedik sonra kendi paramla aldığım şeyi sattım maşallah sanki herkesle anlaşma yapmışım gibi herkes yazı yazmış
50 tl altı trade vermekte yasak ohhh be ne güzel hayat he