Domain için sponsor olmuşsunuz, bitmiştir.
İstediği zaman kullanır, kullanmaz.
Evet belki sponsor olduğum domaini kullanmıyor diye üzülebilir, kişiye yazabilirsiniz. Ama domaini almak nedir?
5 ay sonra proje tuttuğunda da ben mesaj yazdım, cevap vermedi diyip geri mi alacaktınız?
Ayrıca domaimi forumda nasıl sattınız? Satmak için üzerinden 1 ay geçmesi gerekiyor.
Her yanıyla faülsünüz.
evet 1 ay geçmeden satış yapılmıyor açtık açıksrtırma arkadaş telif verdi admin konuyu kapattı bizde özelden mesaj atıp sattık ve trade verdik birbirimize ayrı olaraktan konu çözüldü uzatmaya gerek yok burda bi adamın parasını alıp dolandırsak bu kadar yazılmaz bi iyilik yapalım dedik sonra kendi paramla aldığım şeyi sattım maşallah sanki herkesle anlaşma yapmışım gibi herkes yazı yazmış