Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen bu Google'a iyi oluyor diyorum eşiklilerle ilgili.
Keşke eşikli hesap olsa hiç yanmam giden paraya hocam bizzat kendim kişisel amaçla kurdugum kendi hesabımdan içerisine yüklediğim para