Yasal süreyi geçmediyse harcama itirazında bulunun
Hocam sorun harcama yada reklam değil kendi hesabıma yüklediğim ve kullanamadığım paranın iadesini istiyorum tamam verelim diyorlar ama sürekli o birimden o birime aktarıp duruyolar 5 aydır sonuç alamadım.