Bende kilo alamıyorum 21 yaşına geldim hala çok zayıfım 50 55 ne yapmamı önerirsiniz ? Kendimle de çok barışık olduğum için çok kafaya takmıyordum ama çevremden gelen konuşanlar, beğenmeyenler çok ondan dolayı kilo almak istiyorum daha önce bu durumda olup kendini düzeltebilen var ise tecrübelerini benimle paylaşabilir mi ?