YouTube videoma reklam vermek için Google ADS hesabı açtım manuel ödemeyi seçerek içerisine 10.000₺ yükledim banka kartımdan parayı çekemediği için bende paparaya geçirip çekimi papara üzerinden gerçekleştirdim. YouTube videoma yaklaşık 1000₺ civarında bir harcama yaptıktan sonra Google ADS hesabım askıya alındı haliyle hesabımdaki cüzdanımda bana ait olan 9000₺ civarı gibi bir para kaldı google ile görüştüğümde hesabınızı silin ödemeniz geri dönderilecektir dendi hesabı sildim 3,4 aydır param gelmedi bu süreçte defalarca kez google ile iletişime geçtim hesabınız askıda olduğu için ödemeniz gönderilmemiş verdiğimiz formu doldurun hesabınızı askıdan çıkarın sonrasında hesabı silin paranız gelecek dediler formu defalarca kez doldurdum fakat hesabımı aktif etmediler google ile partner olan bir şirket aracılığı ile başvuruda bulunduk koskoca google o birimden o birime aktarıp duruyor 5. aya girdik hala paramı alamadım sizce nasıl bir yol izlemeliyim bunların istanbulda ofisi var mı en son avukata gidip dava açacağım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum...