starshake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam. Onlarca mesaj geliyordu, her arkadaşa en ayrıntılı şekilde yardımcı oluyordum. Bayağı enerjimi götürüyordu ve karşılığında herhangi bir getirisini de göremedim maalesef. Artık mesajlarla ilgilenemeyeceğim için bu yolu seçtim...
Anladım hayırlısı olsun... Bilgi için teşekkürler...