Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monumetric ile bir problem mi yaşadınız? İçeriği silmişsiniz...
Hayır hocam. Onlarca mesaj geliyordu, her arkadaşa en ayrıntılı şekilde yardımcı oluyordum. Bayağı enerjimi götürüyordu ve karşılığında herhangi bir getirisini de göremedim maalesef. Artık mesajlarla ilgilenemeyeceğim için bu yolu seçtim...